Kim jest Paweł Miszta?
Fanom motoryzacji tego mężczyzny przedstawiać nie trzeba. Paweł Miszta jest jedną z dwóch gwiazd programu „Wojny samochodowe” w TVN Turbo. To niezwykle popularny program, w którym razem z Przemkiem Szafrańskim mężczyźni pokazują jak kupić samochód w ustalonym budżecie i sprzedać go z zyskiem. Obaj mają tydzień na zakup samochodu, jego naprawę oraz sprzedaż.
„Dość szybko znajomy z branży powiedział mi o szykowanym w TVN Turbo programie. Zostaliśmy zaproszeni na casting, chętnych było zresztą sporo. Potem okazało się, że mnie wzięli, a jego nie, i miałem wyrzuty sumienia” – wspominał w wywiadzie dla linia.com.pl Paweł Miszta.
Co robi poza programem „Wojny samochodowe”?
Miszta poza udziałem w programie TVN Turbo prowadzi własny komis samochodowy, który jest jego głównym źródłem utrzymania. W branży „na swoim” jest od trzynastu lat. Wcześniej pracował także w firmie telekomunikacyjnej i handlował samochodami „po godzinach”.
Znacznie więcej o mężczyźnie możecie dowiedzieć się z poniższego materiału, gdzie w rozmowie z Przemkiem Szafrańskim zdradza wiele ciekawostek dotyczących branży i sprzedaży używanych samochodów.
Gdzie można kupić samochód od Pawła Miszty?
Firma bohatera programu TVN Turbo ma siedzibę w Otwocku na ulicy Andriollego 34. Auto Handel Paweł Miszta za pośrednictwem swojego profilu informuje, że tak naprawdę zajmuje się głównie sprowadzaniem samochodów pod indywidualne zamówienia. Obszarem działalności jego firmy jest cała Europa.
Wiek, rodzina, dzieci
Paweł Miszta urodził się w 1980 roku, ma więc 44 lata.
O jego życiu prywatnym wiadomo stosunkowo niewiele. W programie podaje się informację, że jest mężem i ojcem dwójki dzieci – młodszej dziewczynki i starszego chłopca. Syn ma na imię Leon, nieznane jest natomiast imię dziewczynki.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Rodzina jest bardzo zżyta, co oczywiście potwierdzają zdjęcia zamieszczane przez handlarza w mediach społecznościowych.
Paweł Miszta w mediach społecznościowych
Mężczyznę można spotkać w dwóch mediach społecznościowych – na Facebooku i na Instagramie. W obu przypadkach wykorzystuje swoją popularność do zwiększenia ruchu w swoim komisie samochodowym i trudno mu się dziwić.
Auto Handel Paweł Miszta na Facebooku zebrał już ponad 100 tysięcy obserwujących. Handlarz zamieszcza tam oferty sprzedaży samochodów, a od czasu do czasu udostępnia także wpisy profilu TVN Turbo związane z „Wojnami samochodowymi”.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Przemek Szafrański. Co wiadomo o gwieździe TVN Turbo?
Na Instagramie jako @pawel.miszta zebrał natomiast ponad 45 tysięcy obserwujących. Na swoim profilu – co za zaskoczenie – zamieszcza głównie oferty sprzedaży samochodów, od czasu do czasu uzupełniając je zdjęciami z życia prywatnego i zawodowego. Handlarz nie ma problemów ze śmianiem się z samego siebie. Na swoim profilu zamieszcza memy z tekstami znanymi z programu.
Wyświetl ten post na Instagramie